Οικονομία
Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό. Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου σε μία διανυόμενη απόσταση μεταξύ 10.000-15.000 χιλιομέτρων. Η καθημερινή μετακίνηση θυμίζει καλές εποχές αφού το κόστος του υγραερίου είναι το μισό σε σχέση με τη βενζίνη ενώ καταλώνουμε την ίδια περίπου ποσότητα από το κάθε καύσιμο.
Η απόδοση του κινητήρα δεν επηρεάζεται. Με τη χρήση σύγχρονων συστημάτων πολλαπλού ψεκασμού η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι αμελητέα. Η σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση ενός συστήματος υγραερίου εγγυάται ότι η συμπεριφορά του θα παραμείνει ακριβώς ίδια.
Σύμφωνα με Ευρωπαϊκή οδηγία η φορολογία του υγραερίου θα παραμείνει ευνοϊκή έως το 2018 (εξαιρουμένων τυχόν ειδικών φόρων, κτλ.). Συγκεκριμένα η τάση στην Ευρώπη είναι μέχρι το 2020 το 10% των αυτοκίνητων να κινείται με LPG. Η τάση αυτή θα κρατήσει την τιμή του υγραερίου σε χαμηλά επίπεδα, αφού είναι ο κυρίος λόγος προτίμησης του από τους οδηγούς, σε σχέση με το υψηλό κόστος της βενζίνης και του Πετρελαίου.>Το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί εναλλακτικά με βενζίνη ή με υγραέριο. Η μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο γίνεται από ένα διακόπτη στο ταμπλό και μπορεί να γίνει ακόμη και εν κινήσει.
Οι φυσικοχημικές του ιδιότητες ενισχύουν την καλή λειτουργία του κινητήρα: Η καύση του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα άνθρακα τα οποία είναι υπεύθυνα για την πρόωρη φθορά του κινητήρα. Ταυτόχρονα αυξάνει το χρόνο ζωής των μπουζί, των λαδιών και των υπολοίπων μερών του κινητήρα.
Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο μεγαλώνουν το χρόνο ζωής του κινητήρα και του καταλύτη, αφού δεν επιβαρύνονται με τα κατάλοιπα της καύσης της βενζίνης, που είναι υπέυθυνα κυρίως για το όριο ζωής ενός βενζινοκινητήρα.
Το υγραέριο σε αντίθεση με τη βενζίνη δεν διαλύεται στα λάδια του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να επιμηκύνεται η ζωή των λαδιών και των φίλτρων λαδιού.
Η απόδοση του κινητήρα δεν επηρεάζεται. Με τη χρήση σύγχρονων συστημάτων πολλαπλού ψεκασμού η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι αμελητέα. Η σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση ενός συστήματος υγραερίου εγγυάται ότι η συμπεριφορά του θα παραμείνει ακριβώς ίδια.
Σύμφωνα με Ευρωπαϊκή οδηγία η φορολογία του υγραερίου θα παραμείνει ευνοϊκή έως το 2018 (εξαιρουμένων τυχόν ειδικών φόρων, κτλ.). Συγκεκριμένα η τάση στην Ευρώπη είναι μέχρι το 2020 το 10% των αυτοκίνητων να κινείται με LPG. Η τάση αυτή θα κρατήσει την τιμή του υγραερίου σε χαμηλά επίπεδα, αφού είναι ο κυρίος λόγος προτίμησης του από τους οδηγούς, σε σχέση με το υψηλό κόστος της βενζίνης και του Πετρελαίου.>Το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί εναλλακτικά με βενζίνη ή με υγραέριο. Η μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο γίνεται από ένα διακόπτη στο ταμπλό και μπορεί να γίνει ακόμη και εν κινήσει.
Οι φυσικοχημικές του ιδιότητες ενισχύουν την καλή λειτουργία του κινητήρα: Η καύση του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα άνθρακα τα οποία είναι υπεύθυνα για την πρόωρη φθορά του κινητήρα. Ταυτόχρονα αυξάνει το χρόνο ζωής των μπουζί, των λαδιών και των υπολοίπων μερών του κινητήρα.
Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο μεγαλώνουν το χρόνο ζωής του κινητήρα και του καταλύτη, αφού δεν επιβαρύνονται με τα κατάλοιπα της καύσης της βενζίνης, που είναι υπέυθυνα κυρίως για το όριο ζωής ενός βενζινοκινητήρα.
Το υγραέριο σε αντίθεση με τη βενζίνη δεν διαλύεται στα λάδια του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να επιμηκύνεται η ζωή των λαδιών και των φίλτρων λαδιού.